Başlıksız Şiirler : Küçüğüm
135,00 TL
“Ne git diyebildim ne kal Bilmediğim, bilmediğin şeyler vardı Bakakaldım öylece Geç mi kaldım çok mu erkendi Tasavvur edemedim Bir koluDevamını oku
Tek kitap kargo ücreti: 139.00 TL (KDV dahil)
2 ve daha fazla kitap: 159,00 TL (KDV dahil)
Satıcı aracılığıyla gönderilir
Güvenli işlem
Ürün Özellikleri
Açıklama
“Ne git diyebildim ne kal Bilmediğim, bilmediğin şeyler vardı Bakakaldım öylece Geç mi kaldım çok mu erkendi Tasavvur edemedim Bir kolumdan biri diğer kolumdan diğeri çekiyordu Ne gidebildim ne kalabildim Bıraktım Öylece Ortada Gelen hiç olmadı Arkama baktım, belki diyerek Ama yoktun Yüzün gözümde, kokun tenimde Ne sarılabildim ne uzak durabildim Ne olduğunu ne olmadığını bilemedim.” İçimizde var olan, gizlediğimiz ve ortaya çıkmasından korktuğumuz o hisler… Konuşmak istediğimiz ama bir türlü cesaret edip ağzımızdan çıkmasına izin vermediğimiz o cümlelerin bir kitapta sizin namınıza haykırmasıdır şiirler; kısa ve duygu yüklü. Ne güzeldir sizin taşıdığınız duyguların sizin adınıza da ifade edilmesi. Düşünürüz, hissederiz, biliriz ki yalnız değiliz. Tek bir cümle, belki bir paragraf, bir şiir; herkes için ayrı bir anlam, ayrı bir hüzün, ayrı bir neşe yaratıyor… Hepimiz kendi hikayemizin başkahramanlarıyız, kimimiz suskun kimimiz konuşkan belki de sadece dinlemeyi seven… Yeşim Koçman, ke
88 sayfa. 13.5x21 cm.
Mağaza Yorumları
Agora Kitap Koleksiyon: Stokta ‘YENİ' kategoresinde ürün kalmadığından ürünün iptalini sağlayabileceğimizi belirttik. Siz de kondüsyonun önemli olmadığını söylediniz. Madem önemli değil neden ekstra 2 kitap daha istiyorsunuz ? Piyasa fiyatı 2.000 TL üzerinde olan bir kitap alacaktınız ama siz açgözlülüğünüze yenik düşüp bizden 500 liralık 2 kitap daha istediniz. Biz hayır kurumu değiliz. Zaten maliyetine yakın kitabı veriyoruz. Bitmek bilmeyen isteklerinizi nasıl kabul edelim ? Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu ? Müşterimiz veli nimettir elbette ama her şeyin de bir sınırı vardır. Size kitabı göndermeden önce hem bilgilendirelim hem de bu tarz bir karalama yazın. Kaybettiğiniz insanlığınızı tekrar bulmanız dileğiyle…